Radijski spot „Integracija počinje razumijevanjem“ dio je medijske kampanje "Okus doma" kojom se želi skrenuti pažnju javnosti na pitanje integracije izbjeglica u naše društvo i upozoriti na prepreke i probleme s kojima se suočavaju. Kampanju zajednički provode Fantastično dobra institucija - Fade In i Centar za mirovne studije.
Ovaj radijski spot, u kojem sudjeluju izbjeglice iz raznih zemalja koji žive u Hrvatskoj, bavi se jezikom kao jednom od ključnih barijera s kojima se izbjeglice susreću i temljenim preduvjetom za kvalitetnu integraciju. Istovremeno, spot upozorava i na širi problem općeg nerazumijevanja i neprihvaćanja različitosti te na odgovornost društva za otklanjanje prepreka koje izbjeglicama onemogućuju kvalitetno uključivanje u svakodnevni život.
Medijska kampanje dio je projekta „Kvalitetna integracija izbjeglica” koji je podržala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda "Ulaganje u budućnost" i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Koscenaristi: Martina Globočnik i Miroslav Sikavica
Redatelj: Miroslav Sikavica
Asistentica redatelja: Neda Frank
Tonski snimatelj i obrada zvuka: Tonči Tafra
Suradnica: Emina Bužinkić, Centar za mirovne studije
Producentice: Morana Komljenović i Vilka Alfier
Produkcija: Fade In u suradnji s CMS-om